Gratisbio.se

Natt inlägg

Sitter här och inte kan sova...som vanligt! Har för mkt tankar som susar runt i skallen för att kunna sova, och sen har jag svårt att slappna av på nätterna. Ska kolla på apoteket om dom har nått skit ja kan knapra eller klunka på kvällarna för att bli trött. Aja ska ta ett snabbt bad nu och se om de kan få mej att varva ner lite ;)
Imorgon är en ledig dag som alltid men jag ska få ett par saker gorda tänkte ja..om ja pallar ehhe ;)


morgondagens planer.


  • Träna
  • Göra engelska arbete
  • Plugga till matteprov
  • Cykla en sväng med bra musik i öronen (ett måste ;D)
  • blogga ;)
  • Städa mitt rum

    Sen får jag se vad ja hittar att göra på kvällen!!!

Kommentarer
Postat av: Alanelle

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 18:06:43
URL: http://alanelle.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0