Gratisbio.se

Svar till :

Svar till- Anonym: Hur mycket tränat du och hur ofta? Och vad tränar du då du tränar hemma?
Svar: Jag brukar inte prata om hur mkt jag tränar och hur ofta men jag kan berätta vad ja tränar hemma, eftersom du var intreserad! Men hedan efter så vill jag gärna inte ha komentarer om träning eller vikt med tanke på min sjukdom :)

Det är olika men just nu består min hemma träning av att först värma upp på min spinningcykel i ca 20 min eller fri-kickbox bestående av olika slag och sparkar, eftersom jag har gått på kickboxning ett par år.Är en äkta Jet lee ;) Efter det gör jag

Sittupps
Benlyft för mage
Sittupps med curl
Benböj
Benlyft
Utfallssteg
Benspark
Ryggupps
Armhövningar
Sen har jag 10-kilos hantlar och en skivstång och med dom gör jag olika övningar som tränar rygg, biceps, triceps, axlar och bröst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0