Gratisbio.se

tresemme

Halloj!

Sitter här nyduschad och fräsch. Tar en jäkla tid för mej att duscha eftersom jag använder så många olika produkter till håret! Först tar jag HEAD AND SHOULDERS schampoo för att undvika torr hårbotten, Sen kladdar jag i TRESEMME shampoo och efter de TRESEMME balsam och sist TRESEMME hårinpackning. Och när håret är handdukstorrt tar jag i BJÖRN AXEN silokondroppar! Och ifall jag ska använda någon värmestyling tex plattång så tar jag i TRESEMME värmeskydd.

BTW, De här är dom TRESEMME produkterna jag använder. ;)








Kommentarer
Postat av: sofia

hej! jag har en fråga, var hårinpackningen av tresemmé bra?

2010-05-31 @ 21:20:11
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0