Gratisbio.se

Svar till :

Till " Anonym " som skrev : Låt inte sjukdomen ta över ät så att din kropp fungerar och du blir på gladare humör! Kan du inte komma till insikt snart!!!!!!!


Svar: Jag har kommit till insikt för flera år sedan, och jag vet att jag e sjuk, jag vet att jag måste bli frisk, jag vet att jag måste äta för att fungera och må bra, jag vet att jag måste äta för att bli lycklig...och så vidare..! Jag vet allt de där. Men de är lättare sagt en gort, spec när man inte har mkt hjälp eller stöd. Och att jag har vart sjuk så pass länge det vill säga snart 6 år, gör inte det hela lättare. Ju längre man har vart sjuk, dessto svårare är det att bli frisk. Jag kämpar varje dag och gör det bästa jag kan.

Och jag skulle uppskatta om du inte skrev anonymt nästa gång för ja är ändå 100% säker på vem som skrivit komentaren :)

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0