Gratisbio.se

ask me

En fråga från Elin

"Hejsan!

Jag undrar om du får någon hjälp just nu för din anorexia?Och hur länge har du haft anorexia?Har du msn,skulle vilja fråga et par frågor till dej :)

Ta hand om dej!"


SVAR:Hejsan.Just nu har jag ingen hjälp från någon klinik,men jag ska börja gå på möten på Unga vuxna och kanske möten på Scä eller Capio. Både skolan och min tandläkare vill skirva en remiss till en ätstörnings klinik, men eftersom jag är myndig så bestämmer jag det själv.Jag går sista året i skolan så jag är rädd att om jag skulle skirva in mej på en klinik nu,missar jag för mkt skola och kan inte ta studenten.Jag har vart sjuk i snart 6 år.Jag fick din mail via komentaren så jag skriver ett mail till dej med min msn :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0