Gratisbio.se

home

Tjenis penis ;)

Sorry för dålig uppdatering idag.Jag har vart med mamma och älsklingen och handlat på Elgiganten.
Så ny tv-CHECK! Nytt hemmabio system med blueray spelare-CHECK! hehe kommer passa bra i vårat nya vardagsrum.Och nu ska jag snart äta sallad med mamma och chilla lite,Sen ikväll kommer mina söta fina älskling och myser med mej.Btw,vi träffa en fett skön korvgubbe haha.Han pratade om kärlek och sånt,men han sa faktiskt bra saker,som att kärlek är mer än bara sex vilket jag tycker är helt rätt.För mej är sex nått man gör av kärlek,men det är inte allt som jag vet att vissa killar i förhållande tycker.Men men jag uppdaterar mer sen.


I LOVE YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0