Gratisbio.se

i love this pic,men den är från 2005 :D

Jag älskar den här bilden på mina syskon och mej,Dock är den suddig för jag har tagit bild med camen på den riktiga bilden ^^.Den är från 2005 och jag kommer ihåg den dagen så väl.Det var min ena systers fördelsedag och vi hadde picknick ute.Jag kunde inte äta någonting förutom ett päron.Och det slutade med att jag satt och skakade och grät,och då började mina systrar gråta med och sen satt nästan alla där och grät.Jag älskar bilden men dagen vad hemsk,kände mej så jäkla elak och det kändes som att ja förstöde hela dagen.Men ingen la nån skuld på mej utan dom viste ju att jag var sjuk.Jag vill verkligen INTE vara med på kort men jag tog ett för deras skull.Jag ser inte precis lycklig ut.... :(

BTW,JAG ÄR DEN I HELTSVART OCH BLONT HÅR!



Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-18 @ 19:47:22
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

SV: taaack du! :) blir alltid så super glad när man får sånna fina kommentarer helt oväntat! :D

Din var super charmig och snygg, älska det! :)

hoppas allt är bra med dig!

2010-11-18 @ 22:37:51
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0