Gratisbio.se

natt-inlägg

Fuck vad jag är stressad -.- Var ju sjuk innan lovet och då missade jag 2 st prov och jag kanske har dom imorgon då.Så jag sitter här mitt i natten och pluggar.Vill inte ha skola imorgon,vill ha mer lov :( Jag mår bättre hemma än i skolan,och maten går bättre på loven och så.I skolan har jag så mkt press på mej och jag blir så lätt stressad.Och jag gämför mej med precis alla,och såfort jag går utanför mitt klassrum känns det som att alla tittar på mej som om jag var ful,fet och misslyckad :( Jag gillar INTE skolan!Just nu pga fucking anorexian...Vill ha mitt liv tillbaka,för just nu känns det som att jag inte har nått liv.I HATE THIS.Längtar till jullovet redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0