Gratisbio.se

oh fuck!

Asså jag måste vara den fucking klantigaste personen som finns -.- Jag har tappat min mobil i kaffe..asså hur lyckas man?? jo,jag skulle kolla på en film men höll på och somna så jag tänkte att jag skulle testa att dricka lite kaffe och kolla om jag blev piggare.Brukar aldrig dricka kaffe,men självklart så skulle jag testa -.- och jag höll mobilen och kaffet i samma hand och tappade mobil-faaaan rakt ner i koppen.Jag tog upp den fort som fan och plockde isär den,och har lagt allt i delar så det kan torka.Men nu så funkar inte mobilen,den går att trycka igång men skärmen är helt svart.Jag är skit nervös och har ont i magen för dehär.Kan inte sova nu heller utan tänker bara på om det går att laga och hur dyrt det är isf.Nån som vet?

R.I.P MIN MOBIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0