Gratisbio.se

svar på tal

Från Elin "2 små frågor :D

Vad gillar du för tv-serier?
Vart har du lärt dej att sminka dej så snyggt?

kramis"


 

Svar:Jag gillar många serier bla,The Big Bang Theory,Biggest Loser,How I Met Your Mother,Scrubs,Desperate Housewives,Cold Case,Jims Värld,Family Guy,Simpsons,Top Model,The Tyra Banks Show,Csi,Skins,Supernatural,Dr.Phil,Supersize vs superskinny,La Ink,Pretty Wild,Made,The Hills,Svenska hollywood fruar och några fler ^^


 

Svar:Tack så mkt :)Jag har lärt mej själv och även tittat på många sminkvidios och sminkbloggar och olika tutorials på internet.Sen lekar jag bara med olika fäger och testar olika saker.Och ibland frågar jag på Makeup store,som har bäst skuggor och du vill ha bra :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0