Gratisbio.se

update

Har nästan precis kommit hem.Har vart i skolan som vanligt och jag blev så lack!För jag har pluggat arslet av mej till ca halv 4 inatt för jag trodde jag skulle ha prov,och så var det inge prov idag -.- Sen hadde vi skridskor på idrotten,och jag HATAR skridskor....kanske för att jag inte kan stå upp på isen,...men endå ;) Men jag satt och skrattade åt älsklingen och rikard som åkte runt med sina fula röda hjälmar. Hahah och älsklingen ramlade flera gånger.Och nu sitter jag här och ska käka sallad och kolla på Simpsons. Puss på lilltån.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja,är dina läppar "äkta" eller har du nått i dom? ;D

2010-11-08 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0