Gratisbio.se

heartbeat

Tjenis penis ;)


Har vart i Kista idag med min lilla älskling.Köppte några julklappar och sen lite stuff till mej själv och sötnosen köppte en tröja som han passade as skit bra i.Efter det åt vi på en av resturangerna där,fast det kändes riktigt onödigt eftersom jag betalade 80:spänn och åt typ 1/4...aja nästa gång ska det bli bättre.Sen har jag vart me syrran och mamma idag,och min syrra skulle på maskerad och ville låna smycken av mej.Och jag har ju en hel smyckes affär snart fan,så det var inga problem :D Nu ska jag bara chilla sen ska jag vara med älsklingen idag med.Jag tycker verkligen om den där pöjken alltså,hela mitt hjärta bankar för dej♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0