Gratisbio.se

yes box

Tjoho ;)

Jaaaaa vet att jag inte har uppdaterar så mkt på senaste tiden men jag har haft bloggtorka och sen har jag haft saker att göra utanför datan ^^ Igår bakade jag och sötnosen lussebullar och tittade på Drag Me To Hell,trodde den skulle vara läskig men jag garavade fett mkt för den va lite smått komisk.Idag har jag och älsklingen sovit läääänge,FÖR LÄNGE :p Sen har jag duschat och är skit stressad.Ska plugga till 2 prov tills imorgon.Uppdaterar sen.♥


Hahah BTW, en rolig sak.Jag och älsklingen låg i sängen och han fjärtade HAHA och jag trodde det var min hund.Så ja ba :Tyst Elsa! Han ba:Det var ja som pruttade HAHAHA.Kanske låter sjukt men det var skit
roligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0