Gratisbio.se

chriiiiissmmaas

Åhhhh jag har världens julkännsla,vet inte varför men jag bara har det.Jag vill bara ut och köpa en massa julklappar hehe ^^Visst älskar man att få julklappar men jag är en sån där person som tycker det är super kul att ge julklappar.Brukar sitta och planera vad jag ska köpa till alla och slå in det jätte fint och göra låder till julklapparna och sånt.Förra året la jag ner hur mkt pengar som helt på bara inslagnings saker hehe.
Ska snart vara med älsklingen men först ska jag göra klart så mkt som möjligt i min garderob sen göra mej i ordning.



Kommentarer
Postat av: a

Heejj!

Jag märkte din komment "Shiiiet asså du börjar gå för långt nu!Du vill provicera,vi vet det nu. ..." på Kissies blogg och ville bara säga att det var bra sagt!! Hoppas att Kissie också fattar det och slutar med smaltips osv...



Och du har jättefin blogg :)

2010-10-23 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0