Gratisbio.se

fly away

Tjenis penis ;)

Har precis duschat,så nu luktar jag inte svett längre ^^ Hehe jag blev sjukt varmt inatt när jag sov,kändes som en jäkla bastu.Men men nu är det vintertid..både bra och dåligt eftersom man får en timme extra kan man säga men det blir mörkare tidigt :( Vilket jag inte alls gillar.Igår såg vi på SAW 3D,den var inte lika bra som dom tidigare filmerna tycker jag.Dom andra filmerna var mer genomtänkta och den här var mest "splashig" ^^.Men äcklig var den,och det är ju syftet.Så den får 3 av 5!


BTW,Jag vill färga MÖRKA eller LJUSA slingor i mitt hår.Eller kanske jag får en knäpp och färgar håret svart igen,vem vet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0