Gratisbio.se

svar till dej :)

Tänkte svara på en liten fråga.

"Hejsan,jag har själv anorexia och jag undrar hur mkt du har tränat som mest,tex under den tiden du var som sjukast?Fortsätt kämpa på,för jag vet hur svårt det är. :) "

SVAR:Då jag tränade som mäst så tränade ja 8-9 timmar om dagen.Jag gymmade,sprang,cyklade och hemma tränade flera gånger om dagen.Jag började 5 på morgonen och körde hemma träning sen gick jag till skolan men kunde inte sitta still där så jag gick från skolan ca halv 10 och gymmade på Njoy,sen efter det gick ja hem och tränade sen tog jag cykeln och cyklade till ensta och sprang sen cyklade jag runt lite,och efter det cyklade jag till gymmet som fans på kikboxningen,ibland hadde dom inte öppnat en men jag fick alltid komma in o träna endå,och efter det körde jag kickboxning.Körde även kickboxningspass 4 gr i veckan.Sen gick jag till det andra gymmet (Njoy),gymmade och sen cyklade hem.Och hemma gorde jag sittups och hantlar innan jag sov.HELT SJUKT ÄR DET!När jag skiver det kan jag inte fatta det.Egentligen hadde jag ingen ork till det men anorexian är så stark så det blir som ett måste och man kan inte sluta.Ja du vet säkert :) Tack så mkt och kämpa på du med.Vi kommer lyckas båda 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0