Gratisbio.se

bajs..jobbigt med rubrik..!!

Tjulululuu.
Sitter och kollar på CSI på tv och tänkter på lite olika saker.Har haft rätt så mkt ångest idag och jag känner att den växer,tror jag måste prata av mej lite,.,,,men med VEM är frågan?!!! Just nu känner jag faktiskt inte att jag har speciellt många att snacka med.Ikväll har jag vart med älsklingen och jag hadde stört mysigt, Älskar den pöjken så mkt!!!! Imorgon ere skola, dock inte så jätte lång dag typ till 2.Och på onsdag ska jag och älskligen på föredrag om ätstörningar inne i stan, känner att jag skulle behöva gå och lyssna lite på sånt..kanske man får lite ork till att fixa saker och ting om man hör allt det negativa dom antagligen tar upp. Men men nu ska jag tvätta av mitt smink sen ska jag sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0