Gratisbio.se

kvälls tankar

Är så sjukt trött på vissa "storbloggare". Om inte vi läste deras bloggar skulle dom inte tjäna ett piss eller blivit kända, men vi läsare får ingen tacksamhet alls utan bara en massa skit och kränkningar.
Sen när blev det "inne" att vara elak och se ner på andra.Dom sitter bakom sina skärmar och provicerar och skiver en massa elaka saker om andra, och så himla mkt om andras utseende.
Dom är kända men ist för att göra nått bra av sitt kändisskap väljer dom att trycka ner andra, främst tjejer och förstöra andras självförtroende och självkännsla. Genom att tex skriva om alla deras dieter som inte består av mer en lite frukt och sen säga att det är ett possetivt sätt att gå ner i vikt på, eller lägga ut bilder på dom själva där dom e otroligt smala och säga att dom behöver gå ner i vikt för att dom är tjocka. Eller bara allmänt klanka ner på andra tejer som inte är som dom själva. Hur kan man vilja få andra att må dåligt över sitt utseende eller uppmana andra att ändra på sig själva.Bara riktigt osäkra människor orkar slösa energi och tid på att trycka ner andra för att själv känna sig mäktiga.Det är väll just de dom är, osäkra och har inget självförtroende.
Om jag var en "storbloggare" skulle jag försöka få folk att tycka om mej för att jag är en bra person inte försöka skaffa läsare genom att vara rå elak...Nee nu tycker jag vi byter in dom gamla bloggarna mot nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0