Gratisbio.se

SKIT DAG

Bajs vilken skitdag det har vart idag.Först har jag vart stressad hela dagen för idrotten och de där JÄVLA COOPER TESTET, sen när vi väl var där och började springa blev jag yr efter mindre än ett varv på löpbanan eftersom jag inte ätit eller druckit nått under dagen.Så ja berättade det för läraren och hon typ tvingade mej att gå till kuratorn och prata om det och nu är jag så jäkla orolig för vad dom ska göra, dom pratade om behandlingshem och sånt men dom kan inte tvinga mej till något eftersom jag är över 18.Vet att jag behövern hjälp men jag vill börja lätt med att kanske prata nånstans eller nått, kanske BUP.Imorgon ska jag ha möte med kuratorn och sen på onsdag ska jag ha möte med både kuratorn och sjuksyster....Fan..ja vill INTE! Aja jag får göra det bästa av saken för att jag behöver ju hjälp och vill ha tillbaka mitt liv.Så jag vet att dehär är bra men det är så skrämmade endå, att inte veta vad som ska hända.



HAFT EN SKIT DAG !!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0