Gratisbio.se

update and en fråga ;D

Hey babes! ;)

Kom nyss hem, har haft rättskunskap idag i typ en timme sen slutade jag vid halv 10 och älsklingen körde hem mej och sen har jag vart ute på en liten promenix fram till nu. Har ovanligt ont i ryggen idag..är så jävla trött på min rygg som ALLTID krånglar.
Ikväll ska jag och älsklingen på föreläsning om ätstörningar inne i stan. Måste kolla upp vart det ligger, för mitt lokalsinne är fan inte där de ska idag ;P
Men men nu ska jag tvätta av mitt smink och göra en ansiktsmask.

Tänkte svara på en fråga "Tar du någon form av kosttillskott?"

Svar
: Ja det gör jag, jag tar Vital-tjej och Hair Nutriens och även b-vitamin tabletter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0