Gratisbio.se

yeh just that

Har precis kollar på Idol, var några bra idag men även usla haha.Den roligaste var ju HELT KLART killen som sjöng Blue Hawaii...Haha XD skön snubbe asså!
Nu ska jag kolla på nån film på tv.

Btw, fick en bok av mamma idag som heter Jätten i spegeln. Det är en bok om kamp mot Anorexia och andra ätstörningar och handlar om Mikaela och hennes kamp mot det, och det är en sann självbiografi. Den handlar även om ätstörningar i allmänhet.

Så här står det på baksidan av boken.

" Det finns tjejer som ständigt ljuger.Som säger -Nej tack, jag åt nyss, trotts att de plågas av hunger.
Tjejer som tror att de blir feta av att dricka ett glas vatten.Tjejer som är på väg att svälta sig själva till döds.
Sjukdomen de lider av heter Anorexia Nervosa.En av dem som drabbats är Mikaela, en helt vanlig tjej.
Sedan hon var fjorton har hon kämpat mot ätstörningar,tvångstankar och matångest.Perioder av hettsätning
har varvats med perioder av självsvält.Vikten har pendlat dramatiskt, mellan 80 och 40 kilo.
I drygt ett och ett halvt år har hon behandlats vid Anorexicentrum i Huddinge"






Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jag kan ärlgit talat tänka mig att de fick "hjälp och tips" av kanal5 hur de skulle vara...

2010-09-10 @ 14:08:55
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0