Gratisbio.se

Bless your soul, you've got your head in the clouds,You made a fool out of you,And, boy, she's bringing you down.

Haha,åter igen så suger min uppdatering!Måste fan bli bättre på att blogga.Varför annars ska jag ha en blogg lixsom?! Kan berätta lite vad jag har gjort i helgen.I fredags var jag och babe på bio premiären av Capten America.
Sedan när vi skulle tanka så träffade vi lite folk,Nic,Manne,Amir,Adam och Anton.Pedram mötte även en kille som jobbar på hans jobb. :)
Sen i lördags så skulle vi till bilmöte och crusing.Så jag,Pedram,Robin och Amir mötte upp Thomas,Max,Isac,Svante och nån annan snubbe som jag inte kan namnet på.Vi åkte till Barkarby där träffen skulle vara,men när vi kom dit så hade alla jävla bilar redan åkt,tidigare än vad de skulle!!Då bestämde vi oss för att dra in till stan på våran egen crusing.Så då väntade vi på Funkie,Joakim och deras polare och sedan åkte vi in till stan.Haha,det var länge sen jag skrattade så mycket.Vi hade så jäkla roligt.Att vara med dom där snubbarna är som att vara med komiker typ,Sjukt roliga och random!Max satt med en megafon och spelade upp en massa ljud och sjöng opera medans vi åkte runt i stan.Haha,låter helt sjukt men det var så jäkla kul att se folkets reaktion.Efter det åkte jag och Pedram hem till mig,och han sov här.Älskar att få sova brevid honom,så himla mysigt!
Det vart många killnamn i det här inlägget,men men hoppas ni kan hålla reda på alla! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0