Gratisbio.se

bröst frågor! :)

Tänke svara på några av era frågor om min Bröstoperation!

Från Emma

"Vilken klinik har du valt och varför?"

Svar:Jag har valt Proforma clinic.Jag har läst mycket om dom och sett många bilder på operationer de gjort,och jag gillar resultaten! :) Sen läser jag runt mycket i forum, och många där rekomenderade Proforma.

Från Johanna

"Tänker du sattsa på en stor kupa el en liten el hur tänke du? :)"

Svar:Jag vill ha en D-E kupa.Jag vill ha bröst som passar min kropp,inte för stora men ändå en ganska stor kupa! :D

Från Mira

"
Tjaa!När skaru göra din OP? :D"

Svar:Jag har inget bokat operationsdatum,utan det ska jag boka då jag ska på konsultation.Jag ska dit 30/9 på konsultation. :)

Från Zilla

"
Hur har du råd men en bröstförstoring?Vill också göra en!!!!!!! :P"

Svar:Min mamma betalar den.Eftersom jag ska göra den pga att brösten har påverkats av min anorexi så ville mamma betala den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0