Gratisbio.se

control yourself,take only what you need from it.

Tjenis penis!
Har nyss beställt hem skit mycket saker från näten!Det var 50%Elf så jag beställde 11 saker därifrån.Sen så har jag beställt lite hår saker från Eleven.se.Nu ska jag verkligen börja ta hand om mitt hår,mer än vad jag gör då. ;)
För tar han om det gör jag,även om jag färgar mycket så klipper jag topparna regelbundet,har i vårdande inpackningar,använder inte så mycket värmetänger och om jag gör så har jag i värmeskyddande spray först.Använder även balsam spray och silikondroppar med.Och sen sover jag alltid med håret i en fläta.Så nog tar jag fan hand om det. :) Men jag har har köppt hem hår-tabletter som gör håret starkare och friskare,en special inpackning och special shampoo från Revlon. :) Använder även deras hårbomb!
Så jag väntar på att jag ska få ett sms där det står att jag kan hämta ut mina saker!! :D
Annars gör jag inte så mycket just nu.Jag lyssnar på Bring Me The Horizon och chillar galet,hehe!
Uppdaterar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0