Gratisbio.se

en fucking update typ..lixsom.. :3

Tjenis penis ;)

Idag har det inte blivit någon vidare uppdatering.Har fan inget att skriva om längre.
Idag har jag haft en chillzor dag och bara chillat ^_^  Och sen har jag vart med min älskling på kvällen.
Vi åkte in till stan en liten sväng och bara körde runt.Det är skit mysigt i stan på kvällen, speciellt med alla lysen,musiken man hör från olika ställen och alla snygga bilar såklart!! Sen efter det drog vi till donken och satt där ett tag(fjortis style xD)...Och sen åkte vi hem till mig.Vi träffade även David vid Statiol när vi skulle köpa Cola.Men men...resten av kvällen så myste vi och glodde på Southpark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0