Gratisbio.se

.



Jag får ganska många frågor och komentarer som jag glömmer att svara på!Im sorry. ;)
Men jag tänkte ta och svara på några nu! :)

Från Linda

"Hej!
2 stycken små frågor till dig.
1.Hur länge har du och din pojkvän varit tlsm?
2.Vad är ditt favorit djur?:D"

Svar:1.Jag och min kille har vart tillsammans i snart 4 år,Han är mitt allt! :)
2.Jag älskar djur,men hundar gillar jag lite extra! ^^

Från Jennifer

"
Tjena Tjena!
Jag och mina vänner tränar på samma gym som du! :)
Hur fasiken kan du vara så stark?Hahahaha asså vi tar typ 6kilo i hantlar och du brukar ta 11 typ. :O
Och när du tränar benen så taru brutalt mycket,typ mer än vissa av de vuxna männen som är där!Din blogg är nice med. :)"

Svar:Haha,vilken rolig fråga!Låter som att jag är superwomen! :D
Jag har tränat så mycket styrka innom årens lopp.När jag tränade som mest då jag var som sjukast så hade jag riktigt mycket muskler.Men sedan bröts dom ner eftersom kroppen inte får näring.Men eftersom jag tränat så mycket styrka så har jag fortfarande en del muskelmassa kvar,så jag blir lätt stark/starkare när jag tränar.
Men det finns så mycket starkare folk än mig,hahah!Så,så stark är jag ju inte. :P
Tack för frågan och att du gillar min blogg! :)

Från Elin

"När ska du göra din bröstoperation?"

Svar:Konsultationen är 30/9 och sedan blir antagligen operationen i October. :)

Från Anni och Johanna

"
Din blogg är bäst!Vi läser den varje dag.Du kommer väll inte sluta blogga?! :D"

Svar:Tack vad ni är söta,hehe!Nope,jag kommer inte sluta blogga.Inte på ett tag ialf! :)

Från B.A

"Du sjunger svin bra jöh!Jag gick i din skola sådesa... :P Gör en videoblogg när du sjunger!!!"

Svar:Tack,kul att du tycker det!Njää,jag gillar inte att videoblogga!Hihi,lite pinsamt!Men någon gång kanske. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0