Gratisbio.se

in case of emergency,dial 411

Dålig uppdatering igen..i know! Men men jag är ju ingen "storbloggare" precis,så jag måste inte blogga hela tiden.
Jag fattar inte att dom orkar blogga så mycket, fast skulle jag få så mycket pengar bara för att blogga så skulle jag också göra det.Skulle fan typ bo i min dator! ^^)
Jag håller på att tvätta i tvättstugan och har gjort det sen typ 7.Fuck vad tråkigt det är alltså.
Har även as ont i magen idag,den är jätte svullen.Ska ta några tabletter som jag har mat matsmältning sen,så kanske det blir bätte.Anyways,det var väll det jag hade att säga just nu. :D
Skriver mer om en liten stund.

Haha,Elsa i tvättstugan.Tänkte precis styrka henne.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0