Gratisbio.se

red red red like the fire.Burn burn burn like the fire.

Tjenis penis! ;)

Sitter här i soffan och kännner mig lite halv död.Födelsedagen har varit bra och jag har fått jätte mycket saker,ändå har jag inte fått av alla ännu! :D Skriver mer om det imorgon och visar sakerna,pallar inte nu.
Fick i alla fall hem min färgbomb idag från Eleven.se.Jag har ju färgat håret rött nu och röda pigment kan försvinna så fort,så för att slippa färga håret hela tiden så använder jag Nutri Color Creme Nr 600 Fire Red. :)  

Revlon Professional Nutri Color Creme 600 Fire Red

Nutri Color Creme från Revlon Professional är en 3-i-1 cocktail för färgat hår. Denna inpackning med färgpigment ger nytt liv till färgat hår. Färgat hår har ett extra stort behov av vård om det ska kunna bibehålla ett vackert och intensivt färgresultat. Med färginpackningen Nutri Color Creme kan du snabbt fräscha upp din hårfärg hemma.

Använd i 3 minuter på att vårda ditt hår och du kommer at få ett silkeslent resultat och en hårfärg som återfår sin tidigare styrka och intensitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0