Gratisbio.se

some things are fony and some things are fake,But my love for you is real! <3

WWW.Jagkanintesova.com....Jag måste fan börja sova tidigare om nätterna,somnar skit sent eller rättare sagt tidigt på morgonen!Från och med imorgon ska jag börja sova tidigare.Ska försöka sova senast 00:00.Det ska jag fan hålla nu,har sagt det förut men nu ska jag verkligen det.Älsklingen jobbar och han går och lägger sig mellan 11-12.Så när han ringer för att säga godnatt så ska jag försöka gå att lägga mig då också.
Skulle jag få sova med honom bredvid mig varje dag så skulle jag kunna somna blixtsnabbt,finns inget mysigare!
Sitter just nu och glor på någon halvkass film på tv och kollar på forum som alltid.Men det är så sjukt bra att det finns,speciellt Pof.Det är ett plastikforum,där jag läser och frågar om bröstförstoringar.Jag vill vara väl påläst innan operationen och se andras resultat och så.
Anyways..nu ska jag försöka få lite sömn.
Pöss ;)
VILL HA MIN ÄLSKLING HÄR NU! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0