Gratisbio.se

bröst frågor! :)



Tänkte svara på lite bröst frågor eftersom jag har fått ett par frågor via mail och här i bloggen! :)

Från Minella

"Hur många cc har du tänkt att lägga in?Har själv 375 i både brösten. :)"

Svar:Jag vill lägga in 450 eller 500 CC. :D

Från Sara

"
Du ska ju Opas på Proforma?! ;) Vilken läkare haru? :)"

Svar:Japp,jag har valt Proforma!Jag vet inte ännu vilken kirurg jag ska ha. :D

Från Johanna P

"
Jag har precis gjort min Op på Proforma,du kommer bli skit nöjd med deras arbete och mötande!!! :)
Ska du välja hög profil?"

Svar:Roligt att höra!!:D Jag tror också att jag kommer bli nöjd!Ja,jag ska ha hög profil. :)

"
Vet inte omdu vet,men hur kan man bli av med rippling??? :("

Svar:Du kan börja med att fråga din kirurg om han korrar ripplings,Och då byta till släta implantat och implantat med bra fyllnadsgrad.Ripplings kan även försvinna ibland om du går upp lite i vikt,så länge de sätter sig runt brösten då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0