Gratisbio.se

everything about you

Tjulululu! ^_-

Älsklingen åkte för en liten stund sedan och jag sitter här och nördar mig vid datorn!
Tänkte duscha och även duscha min lilla vovve.(vilket hon HATAR...)
Hahaha,min mamma råkade avslöja en julklapp jag ska få.Har önskar mig shampoo,balsam och leave-in från Lanza,samt en inpackning från Revlon.Så det ska lilla jag få,mohahahah!
Shampoot,balsamet och leave-in jag ville ha är för torrt och skadat hår,och i samma serie för jag tycker att produkterna jobbar bättre med varandra då.Dom är ju liksom gjorde för att användas tillsammans. :D
Dock är inte inpackningen från den serier och den är för färgat hår.(Men super bra,tycker jag ialf.)
Så tack mamma,höhö! ;)
Ikväll ska jag och peddo på bio och sen ska jag sova hos honom idag.
Mjupp,det var allt jag orkar skriva just nu....i know..i am..LAT!

Puss på örat!

Hum..vi ska väll ha någon random bild på det här med..

Kommentarer
Postat av: Caroline Olsson

Fin bild :D

2012-01-09 @ 17:08:55
URL: http://carowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0