Gratisbio.se

paaaraaa paaaraaa paradiiiiise

Hejsan hoppsan!
Sitter i soffan och glor på ett skit program,Men jag orkar inte sträcka mig för att nå fjärrkontrollen.FML! :(
Jag har vart vaken sen 07.00.....Är sjukt trött men kan inte somna om.Gick upp då för att mamma skulle komma hem eftersom posten ska leverera ett paket hem till oss,och den "smarta" leveranstiden är mellan 08.00-16.00.
Men mamma har somnat och ligger nu och snarkar i soffan.
Shitt,snart är det julafton. :D Ska hinna med rätt så mycket innan dess.Ska handla julmat,stor städa,rensa min garderob,tvätta,färga mammas hår och noppa hennes bryn,handla klart julklappar,slå in julklappar,fixa naglarna och några saker till.Höhö,det var väll intressant att veta?! ^_-
Nu ska jag skriva en matlista för julmaten.Mamma skriver en till henne och de andra och sedan skriver jag min egna,eftersom jag inte äter kött och lite annat smått och gott.
Men men,nu ska jag äta frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0