Gratisbio.se

Svar på frågestunden,del 2!-Bättre sen än aldrig! ^^

Har ju helt glömt att svara på resten av frågerna i frågestunden.Im so sorry!!!
Här kommer några till svar ialf. :)


Från Linda
"
Du sminkar dig super snyggt. :P Vart har du lärt dig,har du gått någon utbildning?"

Svar: 
Tack så jätte mycket! :) Nope,jag har inte gått någon utbildning alls men skulle gärna vilja! :D Jag har lärt mig genom att ha frågat mycket frågor på bla Makeup store,läst många smink tidningar och böcker,kollat smink bloggar och makeup tutorials.Men jag testar mig även mycket fram och har alltid gillat att "leka" med olika skuggor och liknande! :)

Från Anonym
"
Ja vill att du ska va singel. ;(
Varför kan du inte ba bli det? It sucks..bigtime.."

Svar:
Vilken konstig "fråga",haha!Varför vara singel när man kan ha världens bästa pojkvän?!
Btw,så ser jag att du skrivit saker till mig förut som tex "jag vill ha dig"...,ser att det är samma ip adress!
Varför ska alltid alla konstiga komentarer vara anonyma,haha!

Från One ana
"
Känns det inte sjukt att ha vart nära på att dö? :S
Jag menar då du var som sjukast i anorexi och var nära på att dö. :O"

Svar:
Det är faktiskt något jag tänker på ofta.Att det känns lite overkligt att det faktiskt är jag som har vart så sjuk.Och så pass sjuk att jag nästan dött.Om jag inte hade blivit tvångsinlagd på Astrid Lindgrens sjukhus just den dagen,då hade jag inte överlevt.Så det är jag tacksam för!Men jo,det är en lite smått sjuk kännsla.
Hoppas det var svar nog! :)

Från Johanna
"
Säkert en weird fråga men hur känns det att ha anorexia.Många säger att det är som att vara 2 personer och att man hör röster?!"

Svar: Oj,vad svårt att förklara!Skulle kunna skirva en hel bok om hur det känns men får fatta mig lite kortfattat.
Jag hörde röster (anorexirösten som jag säger).Som säger vad man ska göra och inte göra,och som konstant påminner dig om hur värdelös du är,att du inte ska äta,att man inte är värd maten,att man är fet,ful och så mycket annat!I princip allt hemsk man kan tycka om sig själv som person.Det känns lite som att vara två personen eller som att ha två personligheter.Som att man består av två personer,"anorexian" och sen "mig själv".Och oftast är det anorexian som är den starkaste och tar över eftersom ångesten blir för stor.Tillslut glömmer man bort vem man är,och var utan anorexian.Jag tappade bort mig själv,mina intressen,vänner och familj för att kunna vara ensam med sjukdomen för det är exakt det den vill.Som att vara fången i sin egen kropp,ett fängelse!!!
Som sagt,den här frågan finns det så mycket att svara på men hoppas det hjälpte lite! :)

Från Linnea Holmgren
"
Jag verkligen avgudar din blogg!!! :D :D :D
Den är bästaste och du är du är super snygg! =)
Kan du inte blogga lite oftare och ge lite mer tips om smink och hår?!Plz.Puss puss."

Svar:
Oj,tack så jätte mycket! :D Nu blev jag skit glad!Gulligt av dig.
Jag är jätte dålig på att blogga mycket,spec på senaste tiden.Ska börja blogga mer och jag kan absolut skriva mer om smink och hår! :)))

Från Anonym
"
Varför spelar du inte in en skiva?!Din röst är mega bra!"

Svar:
Hihi,tack! :D Skulle jag gärna göra om jag hade tillgång till det!

Från Virran
"
Vilken storlek vill du ha på dina implantat? =)"

Svar: Jag har funderat på 450-500 cc,runda implantat! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0