Gratisbio.se

blinded by the dark

Hejs-svejs! :)

Sitter med en ansiktsmask i fejjan och glor på tv.Tänkte göra en liten helg update. :)
Vi gick aldrig på bio i lördags utan vi åkte på Lucia crusing inne i stan.Jag och älsklingen åkte med Calle ponken,haha!Han är rolig han. ^^ Emil,Erica,Jennie,Funkiee,Isac och några till var också med.Man skulle samlas vid kaknästornet(kuknästornet,hihihihi).Vi kom dit precis när alla skulle börja åka mot Sveavägen,men det var riktigt många bilar där.Vi crusade runt lite i stan.Haha låter som riktiga gansters!Sen skulle Calle hem så vi hoppade in i Emils bil.Vi körde runt som ett par galna babbar genom stan tills vi stannade vid Funkiee och dom andra.
Emil(frisk som han är,höhö!...?!..) började "strippa" längst vägkanten.Det började med att han drog upp tröjan lite och efter ett tag hade han ingen tröja alls på sig.Han fixa även en "jätte fin" frisyr.."host".. xD SÅÅATTEE....!
Sen åkte vi vidare till Donken och satt där lite och sen åkte vi hem.
Jag sov hos Pedram vilket var jätte myspys!!! :)
Söndagen tillbringade jag hos Pedram.Vi hade en lung söndag men fick ända några saker gjorda.Jag klippte och färgade hans hår.När vi skulle ta bort allt hår från badrumms-golvet så tog vi blött papper för att ta bort det med,och slängde det i toan.När vi skulle spola så blev det stopp i toan..HAHA!Pedram (den mesen) vågade knappt titta på toavattnet medans jag var den som fick stå med toaborsten och kötta i toan. xD
Jag stog med en plastpåse runt handen och verkligen tryckte ner toaborsten.Pedram fick värsta skrattanfallet och då började jag också as garva,så det skvätte toalett vatten överallt.Det var ett liten äventyr det. ^^
Vi var även på Coop innan och köppte hårfärg,samt hos Calle en snabbis för att hämta Pedrams mobil.
Sen gjorde vi inte så mycket mer,vi hade en mysig söndag hemma.Underbart mysigt att sova med den man älskar.♥
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0