Gratisbio.se

hakuna matata,de e ord som e bra...tralalllaaaaaaaaaa

Godmorgon! :D
Sitter och kollar på Timon och Pumbaa på Disney Chanel.Höhö sjunger med i texten...(så vuxen är jag). xD
Har försökt att sova men det går inte.Skulle vilja ha min älskling här nu.Med honom kan jag somna hur lätt som helst,när som helst även om jag inte är trött.♥Bara hans närhet gör mig avslappnad och trygg.
Imorgon ska jag julstäda hela lägenheten så att illa mamma blir glad.Ska även slå in några julklappar.På fredag så ska jag och älsklingen handla lite julklappar.
Julafton ska jag fira med mamma,min ena lillebror(Andy) och min ena storasyster(Camilla).Pga vissa saker så firar vi inte alla tillsammans. :( Men det brukar bli mysigt ändå,plus att jag får två stycken julafton.Dagen efter julafton så firar jag en till julafton med Andy,Hanna,Camilla(min andra storasyster),Patrick(min andra lillebror) och pappa.
Ne,nu ska jag mysa med min vovve och fortsätta kolla på T&P. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0