Gratisbio.se

hey!Plane rave..

Hej hopp gummisnopp!^_-

Har inte bloggat så mycket i helgen för att jag knappt har vart vid datorn!
I fredags så var jag,Pedram,Funkiee och Emil på bio i Heron City och såg Johnny English Reborn, som faktiskt var skit rolig!!Vi garvade hela bunten.Höhö vi hade en popcorn,så för att alla skulle kunna äta samtidigt så skulle funkiee fylla sin hand med popcorn.Men Emil hälde(stavning?) typ en massa popcorn över funkiee så att han hade hela knät fullt.(Ni skulle garvat om ni såg det) xD Sen efter det så åkte jag och älsklingen hem till mig och sov typ.
I lördags vart det Heron City igen,fast den här gången bowlade jag,Pedram,Jennie,Emil,Amir och Funkiee.Jag som suger på bowling(och nu pratar vi suga hårt,alltså hårdare än vad horor suger k*k ^^) var inte så jätte taggad.Men det var super kul och det gick inte allt för dåligt faktiskt!Sen åkte vi hem och jag sov hos min baby.♥
I söndags så åkte jag till Ikea med Pedram och hans familj och sen till Kista.Var trevligt att vara hos honom,och jag fick en tidig julklapp av hans farmor.Hon kallar mig älskling och är så himla söt! ^^
Sen sov jag där på söndagen också och åkte hem på morgonen då älsklingen åkte till jobbet.
Han är så bra han!!Han fick till och med ett pris för att han har jobbat så bra.Hur awesome är man inte då lix?! :)

Några bilder från Heron! ;) Hehe knäppjökar...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0