Gratisbio.se

friday

Tjenis penis ;)


Har ingen skola idag,som vanligt så jag har vart hemma idag.Har vart ute med Elsa ett par gånger eftersom solen skiner lite.Fick en liten vårkännsla faktiskt!Det är fan inte långt kvar tills jag tar studenten,skulle typ gort det för 3 år sen eller nått,kommer inte ens ihåg.Det kommer bli sjukt skönt,men jag vet inte vad jag ska göra efter eller vad jag vill jobba med.Men jag vet ialf att jag vill bli frisk först,så att man kan sköta jobb,plugg och sånt utan att dom sakerna tar stryk.
Idag ska jag vara med Peddo hehe♥ Vet inte vad vi gör,typ kollar film eller något.Vi ska ialf vara hemma hos mej.

Pözz.♥


BTW,VILL HA SOMMAR NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0