Gratisbio.se

today is today

Tjabba tjena hållå ;)


Sitter och glor lite på tv och käkar en apelsin ^^ Pappa var här ett tag idag och målade lite.Han håller på att renovera i köket nu och efter det är det bara hallen kvar och Andys rum,sen är hela lägenheten klar.Har inte gort så mkt idag,vart ute på en långpromenad men Elsa och sen har jag duschat.Har fått skit fula utslag i ansiktet.Jag sökte lite på internet och jag tror det är av stress.Är skit stressad just nu för många saker så jag ska försöka att inte stressa upp mej så mycket.


Kommentarer
Postat av: M A L I N

Åh apelsin är sååå gott :) äter flera om dagen! :)

2011-02-06 @ 20:56:15
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0