Gratisbio.se

torsdag

Tjenis penis ;)

Idag har jag inte gort så himla mycket,som alltid på dom dagarna jag är hemma.Vaknade sent,tränade lite,duschade.Gick och la mej ca 7 igår,inte bra!Kan verkligen inte somna om nätterna.Jag har världens klump i magen och ångest.Jag har världens rädsla för att bli lämnad och för att bli ensam,och jag kan inte sluta tänka på det.Och sen ligger jag och tänker på träning,mat Osv..!Men jag hoppas det blir bättre snart så jag slipper känna mej som en zombie.Uppdaterar mer sen.♥

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Det blir bättre när du börjar på SCÄ :) LOOOVAR! Kände precis som du innan, nu: INGET! =)

2011-02-18 @ 13:46:43
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0