Gratisbio.se

som ett spöke bland isflak

Förlåt för kass uppdatering!Har knappt uppdaterat något på flera dagar såg jag nu.Har inte haft någon lust helt enkelt och sen har jag haft så mycket att tänka på.Är sjukt stressad just nu.Jag har ett projektarbete som ska vara klart snart och jag har skrivit 1 av ca 13 sidor, Inte bra!Jag orkar verkligen inte skirva nått,orkar inget alls just nu.Och ibland blir jag så utmattad,speciellt då jag inte sover bra om nätterna.Jag försöker sova på nätterna men det går bara inte,ligger och vänder på mig hela tiden och tänker på en massa saker.På att jag måste träna mer,och att det snart blir vår och då vill jag se bra ut,Och jag kan ligga flera timmar bara för att tänka på hur mycket jag ska äta under veckan, Ligga och planera alla kalorier och alla mål in i minsta detalj.Och sen kan jag ligga och tänka på helt sjuka saker som tex,varför sitter jag och tittar på tv när man bränner fler kalorier när man står eller finns det kalorier i tandkräm..Det låter inte sjukt då jag tänker på det,men när jag skiriver det så låter det fånigt!Hatar det här,att inte kunna leva en sekund utan dom äckliga anorextiska tankarna.Finns verkligen INTE ens 1 sekund på dygnet då jag kan koppla bort sjukdomen,den är med mig 24/7 som mitt andra jag.Det känns som att jag är 2 personer.Önskar att det fanns nått piller man kunde ta så att man blev frisk på en gång.Sjukdomen har verkligen slukat mig,efter 6 år kommer jag knappt ihåg hur det känns att leva utan anorexia.Läskigt!Orkar verkligen inte med det här längre,vill bli frisk nu!



Jag såg dig där på färjan
Du såg så trött och tunn ut
Som ett spöke bland isflak
Som om du tappat livet

Åh du brukade lysa upp
Alla rum du gick igenom
Och du kunde smälta mitt
Hjärta bara genom att le

Du var den sista på jorden
Jag trodde skulle slås ner
Vem la sorgen i dina ögon?
Vem stal ditt ljus?

Åh du brukade lysa upp
Alla rum du gick igenom
Och du kunde smälta mitt
Hjärta bara genom att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0