Gratisbio.se

2011

Tjenis penis ;) Första gången jag skriver på det nya året!

Igår firade jag med David,Pedram och emil.Sen när vi skulle smälla raketer kom Amir och han kompis och även pedrams brorsa.Det var så jäkla kallt så vi smällde inte alla men några blev det ialf.Sen var det nån jävel som sköt en raket mot oss och sen sprängdes vid våra ben,så mina strumpbyxor gick sönder och jag fick ett blåmärke,och älsklingen fick åxå ett blämärke :( Vilket idiot asså!Sen drog vi hem till mej och kollade film och de var de nyåret.

2011 SKA BLI MITT ÅR :D Ska verkligen försöka få det här året till mitt år!Ska bli friska en gång för alla,ska VERKLIGEN FÖRSÖKA så jag kan börja leva mitt liv ordenkligt och inte leva i min egna värld där anorexian styr mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0