Gratisbio.se

dåliga minnen

Från Lina
"
Har du ingen bild på dej när du väger 32 kilo?Jag väger själv välldigt lite,och har mycket svårt att se hur jag ser ut.Vågen visar 32 kilo så jag kanske kan få ett uppvaknande av den :/"

SVAR:
Ja,jag har bilder på mej då men jag lägger inte ut dom för att det kan vara stötande och för provicerande.
Jag har en bild då jag väger 42,alltså 10 kilo mer än det minsta jag vägt.Och jag kommer ihåg hur löst dom där byxorna satt på mej,som hängbyxor trotts att det ska vara tajta.Bilden är tagen från min första dag på Capio,och jag kunde inte sitta still för jag var så nervös :/ Om du då väger 10 kilo mindre än de där,så är du jätte smal
:( hoppas du tänkte till lite och ta hand om dej.


Kämpa på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0