Gratisbio.se

escape

Tjenis penis ;)

Har inte uppdaterat så mycket idag har jag märkt.Har inte haft något kul att skriva eller haft någon ork att skriva.
Idag har jag inte gort så mycket,haft en liten "spa-dag",gort en ansiktsmask,noppat ögonbrynet,duschat,satt på Bus,fixat naglarna :) Imorgon är det skola som gäller,och jag har redan ångest inför idrotten.Det är simning på idrotten,och jag skulle aldrig visa mej i en bikini...eller i nått som inte täcker tillräckligt av min kropp!Så jag ska inte vara med,men jag vill inte ens vara inne i badhallen.Blir deprimerad av att se alla smala och fina tjejer som badar i sina fina bikinis..Aja..men nån dag kanske jag badar jag med,nån dag när Anorexian är besegrad.....





Kommentarer
Postat av: <3

Varför ska alltid dåliga saker hända dom bästa personerna?!Du som var så full av liv,så glad.Det är så oretvist att du har den här jäkla sjukdomen.Du är en otroligt fin person,på alla plan och du inspirerar andra.Jag kan inte komma på ett ögonblick som jag inte haft kul med dej,och tro mej,jag är INTE den enda som känner så.Men när du började bli sjuk försvann du i din sjukdom,du log inte lika ofta och när du log såg man endå att då led.Och jag komihåg när jag träffade dej utan för centrum och du var så smal,blek och såg ut att svimma när som helst.Jag kramade dej så hårt och när jag kom hem grät jag hela natten.Jag hoppas du blir frisk snart så du kan börja leva ditt liv.För just nu lever du inte ett liv.Du måste inse att du förtjänar att må bra.Du vet inte hur många personer som saknar dej.Saknar dina knasiga skämt ^^ Sluta aldrig kämpa vackra du.Vi vill ha dej tillbaka :(

2011-01-31 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0