Gratisbio.se

fråga

En fråga från Hanna L.

"
Tror du att du kommer bli frisk det här året?Jag har själv anorexi och mitt liv har förstörts,har ingen livslust alls :/ jag skrattar och ler men dör långsamt innombords.Kan vi kanske stötta varandra att bli friska detta år :)?Jag kan väll få din msn?"

SVAR:
Jag vet inte men hoppas verkligen på det.Jag tar ju studenten nu med och om jag ska kunna jobba vill jag vara frisk eller åtminstonde så frisk att det inte påverkar mitt liv och välmående.Jag förstår exakt vad du menar,för mej är det samma sak.Absolut kan vi stötta varandra!Jag skickar ett mail till dej med min msn,fick din mail via komentaren :) Ta hand om dej.

Kommentarer
Postat av: camilla

Får du någon hjälp nu? äter du enligt matcshema? näringsdryck osv? :)



Ta hand om dig

2011-01-17 @ 09:51:00
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0