Gratisbio.se

Om du har/haft självskadandebeteende,Gör som jag och delta i den här undersökningen :)

Hejsan!
Jag heter Pamela Viklund och studerar utvecklingspsykologi för femte
året. Jag håller som bäst på att skriva min gradu om direkta
självskadebeteenden, alltså sådana handlingar som t.ex. att skära
eller bränna sig själv.

Nu söker jag dig som helt anonymt vill berätta om dina erfarenheter av
direkta självskadebeteenden. Min undersökning går ut på att du skriver helt
fritt om ämnet utgående från fyra temafrågor. Mer information finns i
början av undersökningen.

Du har tid på dig att svara fram till den 8 februari 2011. Om du har
några frågor kan du kontakta mig på via email. Min adress är
[email protected]

Du hittar undersökningen på denna adress:
https://survey.abo.fi/lomakkeet/1464/lomake.html

Direkta självskadebeteenden pratas det knappt om i dagsläget,
speciellt inte i Finland. Tillsammans kan vi försöka bryta tabut kring
detta ämne även här.
Tack på förhand för att ditt deltagande!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Hej! Kul att du gör reklam för min undersökning! Tack! :)

2011-01-22 @ 22:01:16
URL: http://pamela.peppar.fi/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0