Gratisbio.se

tråkigt läge

Sitter och glor framför datan i brist på annat -.- Har verkligen tråkigt,känner för att röra på mej lite ist för att bara sitta här.Tror ja ska dra ut och gå eller springa en runda.Eller kanske städa mitt rum...Hum..får se!Annars har jag inte gort så mycket idag,har ju ingen skola på onsdagar så jag har haft skit tråkigt hela dagen.Imorse var jag ute på en låååång promenad med Elsa,men vi höll på att frysa ihjäl så tillslut gick vi in.Men men nu ska jag nog dra ut lite.


Kommentarer
Postat av: M A L I N

Hej, läste din kommentar på Dessies blogg, tyckte att det var riktigt bra skrivet av dig!



Jag har nämligen ätstörningar, eller har egentligen blivit utskriven från ett ätstörnings-centrum. Men tankarna kommer ju alltid att finnas kvar resten av livet - någonstans längst inom sig.



Om du vill, kanske vi kan stötta varandra? [email protected]

2011-01-27 @ 20:28:33
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0