Gratisbio.se

3 frågor

Tänkte svara på lite frågor innan det blir för många som jag inte svarat på :D

Från Camilla
"Får du någon hjälp nu? äter du enligt matcshema? näringsdryck osv? :)
Ta hand om dig"

Svar:Nej,just nu har jag ingen hjälp av någon klinik eller liknande trotts att jag skulle behöva det.Jag tar studenten i år och är rädd för att jag ska missa så mkt att jag måste gå om ett år till om jag skriver in mej på en klinik,Men när jag går ut ska jag söka hjälp på Capio om inte sjukdomen blivit bättre.Jag äter inte heller efter nått spec schema,eller dricker näringsdryck så maten går väll sisådär.
Ta hand om dej du med :)

Från Johanna
"Hur många kilon har du vägt som minst?Tränade du då?
Kram,get well! :)"

Svar:
Som minst har jag vägt 32 kilo,vilket var hemsk för jag kände verkligen hur svag min kropp var.Kunde inte göra vissa saker själv som tex mamma hjälpte mej att duscha eftersom jag inte orkade gå ner och upp ur badkaret själv,och en massa andra saker som var hemsk att inte kunna göra själv.Jag tränade varje dag tills jag fick träning förbud från både gymmet och kickboxningen då gick jag endast promenader dock extremt långa.
Tack så mkt :)

Från Anonym
"Vad fin du är :) Jag undrar en liten fråga angående mat,i början när du fick hjälp fick då du äta riktig mat?För där jag går på behandling är det vissa som äter mat dom första dagarna/veckorna men vissa dricker bara sond och näringsdryck,Tycker du det smakar gott?"

Svar:
Åh tack så mkt :) Jag låg ju på sjukhus först och där fick jag endast dricka sonddryck och näringsdryck för att mina organ och min mage inte var vana vid mat,så för att inte chocka kroppen och så att jag inte skulle få ont i magen så drack jag det 6 gr om dagen.Det konstiga var att mina smaklökar hadde typ slutat fungera eller något sånt så till en början när jag drack dom tycket jag inte dom smakade så mkt men efter nån vecka smakade det typ allt,sött,salt och sur.Usch!Det smakar inte gott men det är jätte bra för en! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tack för kommentaren på min blogg=)

Har du oxå varit på capio i Stockholm?

När var du där?



Linda

2011-01-19 @ 22:21:38
URL: http://www.mymmlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0