Gratisbio.se

.



Från Denise

"Hallå Ida! Vill säga att din blogg är jätte fin och inspirerande! Sen skulle jag vilja fråga en till sak.. När du springer, hur långt brukar du springa och ungefär hur länge? Skulle vara tacksam på svar! Ta hand om dig.
Peace."

Svar:
Hejsan! :) Tack så mycket,roligt att du gillar min blogg!
Det är lite olika,beror på vart jag springer och om jag joggar,löper eller springer intervall.
Jag brukar cykla till Ensta och springa 5 Km plus intervall träning.Alltså att jag springer upp för en brant backe och sedan joggar ner.Om jag bara springer utan att följa något speciellt spår eller x-antal km så blir det nog 40 min.
Om jag har riktigt mycket ork så springer/går jag 1 Mils spåret i Ensta,men det är bara någon gång.
Jag springer ca 3 gr i veckan.Jag ser alltid till att dricka mycket vatten innan och under tiden jag springer och äter alltid något innan eller efter! :)
Take care! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0