Gratisbio.se

al centro

Tjenis penis ;)

Har precis fixat nya naglar som jag köppte idag,de är svarta tippar med en vit ros på.Jag visar bild imorgon :)
Letade även efter en födelsedags present till mamma som fyller år på onsdag,viste inte alls vad jag skulle köpa så jag ringa mamma och frågade,hon önskade sig djupa talltikar...och självklart hade dom inte snygga ljupa tallrikar -.- Så jag får leta vidare.Imorgon ska jag och PedramLinkinpark konsert i Globen,fan vad kul det ska bli!!!
Plus att vi köppte dom nästa dyraste biljetterna,så platserna ska vara bra.

Btw,tänkte svara på en fråga! :D

Från Emma
"Vart har du köppt dom röda naglarna du visade för nån någon dag sedan?!"

Svar:Jag köppte dom i stan på Taj mahal(om det stavas så),det är en affär för löshår som ligger på Drottninggatan(högst upp)!Som sagt de är en äffär med löshår,peruker Osv,men dom hade en del lösnaglar där med! :D


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0