Gratisbio.se

chill day

Jag måste nog vara sämst på att uppdatera..!Men vem orkar sitta så mycket vid datan då man äntligen är fri från skolan(FÖR ALLTID),Och när det är så bra väder.Och dessutom har jag en super snygg pojkvän som lockar hela tiden ;) Igår var iallafall jag,Robin,Pedram,David och Lovisa på Arlanda för att kolla flygplan vid utkiksplatsen,men vi såg inte ett jäkla plan -.- Typiskt..!Sen runt 00:00 åkte vi till donken och sen vidare till skavlöten för att se om det var något som hände där.Det var bara en massa random folk där så vi åkte där ifrån.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på,det är så varmt ute så jag känner mig som en degklump som inte orkar göra annat än att sitta på ballkongen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0